dinsdag 26 januari 2016

Week 3; jezelf verwennen en doen wat je zegt

Deze week trokken we kaartje 23 en 39.

Vincent:Ik was een paar dagen bezig met mijn opdracht "doe echt wat je zegt", totdat halverwege de week mij het vreselijke nieuws bereikte dat mijn PABO-maatje en oud-collega Mandy overleden was. Bam! Dat komt binnen. Een grote vriendin op de PABO en een fantastisch collega waarmee ik ontzettend kon lachen. Zij laat ook nog eens een vriend en een zoontje van 2 jaar achter. Dat doet je opeens beseffen hoe gelukkig je moet zijn met de dingen die je hebt zoals familie, vrienden en kennissen. En dan blijkt vandaag, op de dag van de begrafenis, dat veel mensen zeggen; 'we hadden gezegd dat we elkaar vaker moesten zien, we hadden een afspraak die niet doorging en we zeiden dat we snel weer zouden afspreken.'' En als je dan de opdracht hebt dat je moet doen wat je zegt dan is dit daar een overduidelijk voorbeeld van. Ik moet afspreken met mensen die ik al een tijd niet gezien heb. Zodoende houd ik mijn opdracht nog even aan en ga ik de komende dagen 5 afspraken maken met mensen die ik al een tijd niet meer gezien heb. Ben jij daar één van? Laat het mij dan weten en we plannen een leuke dag.   

Nanja trok kaartje 39:
Bedenk waarmee iemand jou zou kunnen verwennen, maak er een lijstje van. Pik er iets uit en verwen jezelf.

Hier mijn lijstje:

- Dagje sauna
- Massage
- Chocolaatjes
- Bloemen
- Lekkere badproducten
- Vrije tijd voor mezelf
- Nieuwe kleding voor mezelf

De vrije tijd voor mezelf kreeg ik maandag onverwachts omdat ik een buikgriepje had. Het hele weekend had ik erge buikpijn en zat ik meer op het toilet dan op de bank. Aangezien Liva van zondag op maandag bij mijn schoonouders sliep en daar, zoals altijd op maandag, de hele dag zou zijn, besloot ik me ziek te melden. Ik heb de hele dag in bed gelegen, geslapen en voornamelijk Netflix gekeken. Heerlijk!!! Oké, die buikgriep was niet fijn, maar toch wel even lekker zo'n dagje thuis.

Verder besloot ik mezelf te verwennen met nieuwe lingerie, iets wat er ook bij in schiet als werkende moeder. Geld gaat naar Liva en soms bovenkleding voor mezelf. Maar lingerie vind ik niet zo belangrijk... Vandaag ben ik wezen winkelen en heb 3 prachtige BH's gekocht ;-) (mét 30% korting hihi). Dus ik heb mezelf goed verwend!

1 opmerking:

  1. Weer een mooie blog van jullie! Ik lees iedere week met plezier over jullie avonturen. En ik probeer zelf iets er mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen